Selasa, 15 Januari 2013

PERTUNANGANKU......................

AKU DAH BERTUNANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku dah bertunang... pada 13.01.2013 yg lalu...
bakal suamiku orang bongawan..
orangnya tinggi lampai... agak kurus..
tak ku duga... yg aku bakal menjadi isteri buat seorang lelaki..
inilah kuasa Allah...
mempertemukan kita dgn ramai org...
tp meyatukan hati dgn seseorang,..
hantaranku...
subhanallah.... 
siapa menduga siapa menyangka...
setelah berulang kali jatuh...
setelah lama mencari..
akhirnya bertemu jua....
insya-Allah kelak d satukan dalam lafaz ijab & kabul... 
sering aku di ingatkan..
pertunangan bukanlah lesen yg sah untuk hubungan kami..
oleh itu ada batas2 yg perlu dijaga...
Mereka sahabatku... susah payah dtg d hari bahagiaku..
terima kasih kamu semua...
sebab menjadi teman, dan sahabat yg terbaik...
x d lupa.. saibie, inah dan rosma.. kamu x ada dlm pic nie.. tp kamu ada dlm entri nie...
bersama ank saudara tunangku
x semua saudara mara tunangku dpt hadir... lanun, dewa kejahatan.. nyro.. pkck janie.. n yg lain2... 
namun begitu aku cukup bersyukur kpd Allah sebab akhirnya aku dpt bertemu dgn 4 insan kesayanganku ini... Nurul, Bibi, Cici, & Nana....
d samping itu.. aku dapat memeluk dan mencium pipi mereka.... rindu masih membuak..
bakal kakak2 iparku..
tahukah kamu.. aku d sini merindui kalian??
betapa kuat rasa cinta yg Allah titipkan dlm kalbuku..
betapa halusnya rasa syg menembus dlm jiwaku utk kalian d sana...
menyayangi, mencintai, merindui kalian krn Allah....
ayah & bakal ayah mentuaku...
aku terharu dengan rasa cinta yg hadir dalam hati ini...
sehinggakan aku menangis ketika melihat gambar kalian..
tak mampu ku luahkan kata2 indah..
tidak ku pandai bermadah manis...
apa yg ku tahu.. cintaku mekar d hati ini... hanya buat kamu semua...
doa.. restu yg ku pohon.. dan keredhaan-NYA yg ku damba..
dalam perjalananku.. hamba-NYA yg lemah...
bersama adk2 tersyg...
kuatkan hatiku... kuatkan imanku..
kuatkan hatinya.. kuatkan imannya...
tabahkan hati kami menempuh perjalanan hidup...
hanya entri biasa.. ku dedikasikan buat insan2 tersyg.. yg sentiasa bersamaku...
family... future family... dan tunanganku

rindu, syg.. cinta... semuanya dr Allah.. hargailah detik2 bersama...
mama & papa.. I love both of you........ :'( thanks for everything.. thanks for the love and the heart...
adik-beradikku... semuanya aku syg... maafkan segala kekuranganku.. bantulah aku dalam perjalanan hidup ini.. :'(
maaf entri kurang menarik... perasaan dalam hati sukar utk d luahkan dgn kata2..
biarlah cinta ini tetap mekar dan harum d tangkai hati kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan