Isnin, 12 Mei 2014

Anniversary (Ana Berseri-seri)

          Alhamdulillah, 28 April 2014 yg lalu, sudah genap setahun usia pernikahanku. Cahaya mata? Kami berdua belum dianugerahkan ulama' kecil, namun tidak menjadi masalah bagi kami, sebab semua itu adalah ketentuan-NYA. siapalah kami untuk mengeluh atau merungut, lagi pula usia pernikahan ini masih awal. Banyak lagi yang bakal ditempuh.

walimah di Bongawan
        
            Anniversary kami diraikan biasa2 sahaja. tidak ada candle light dinner, tidak ada suite2 mewah dan tak ada orang ramai datang ke rumah. hanya cheese cake yang dibuat khas oleh sahabat lamaku Nur Akhmar Aini @ Puteri. Aku cukup terharu dengan segala pengorbanan suamiku. Hurmmm, sukar untuk aku coretkan kata2 indah buatnya. Semuanya sudah habis ku semburkan di hadapannya. (>.<) suamiku bukan orang kaya, jauh sekali mahu bermimpi jadi kaya, tapi apa yang dapat aku lihat pada dirinya, suamiku kaya  dengan kemuliaan hatinya. Subhanallah, mana mungkin aku sanggup derhaka kepada suami sepertinya.


I Love You Dear Husband


              Dia yang sabar melayan karenahku, dia yang selalu membahagiakan aku. ada masanya aku seolah2 asyik jatuh cinta terhadapnya. Kami tak pernah dapat rasakan hubungan yang dikatakan, couple2 sebelum bernikah. Alhamdulillah, hubungan ini hubungan yang terjaga. Setelah bernikah dengannya baru ku dapat rasakan apa itu cinta yang sebenarnya cinta....


suamiku,
hidup ini umpama berada dipentas layar,
ada seribu atau mungkin berjuta penonton...
tapi kita tetap hanya ada seorang PENCIPTA drama kehidupan ini...
walau dunia kita mungkin berbeza..
walau jasad kelak terpisah...
doaku agar cinta ini tetap bersama...
hingga ke................................. SYURGA yg kekal abadi....
terima kasih atas segala cinta...
terima kasih kerana tidak jemu menjadi suamiku...
terima kasih kerana sabar dengan kenakalanku...
terima kasih.....
moga ALLAH redha.................................. :')

JULIANA LOVE NOREZUDIN!!!! (>.<)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan