Khamis, 15 Mei 2014

Campus Sick??? (-.-')

"ko garang ba!! ko jahat!! ko ganas mcm rimau.."

tu ayat kawan aku... maknanya ko belum cukup kenal dgn aku.... 
aku manja.. cepat tersentuh... luar je aku brutal.. dlm hati.. mcm ais kena panas woooo... aku bercakap kdg tegas.. sbb aku teguhkan pendirian aku... tp masa tu jantung aku dah dup dap dup dap....

aku kenal ramai org masa study... kak anta.. kak julie.. mummy flo.. jojo.. mira.. tiqah... kinah... chell, lyssa, jum, dan ramai lg la... masa berkawan dgn drg... aku masuk je.. walaupun hanya aku sorg je bertudung labuh.... drg ada jga kata aku mcm rock sikit.. tp hakikatnya aku nie ssh nk d jangka.. 
me & kinah

masa study aku sebilik dengan tiqah dan mira... kdg2 kami gaduh.. kdg2 kami enjoy bersama..... mula2 kenal dgn tiqah, dia mmg agak malas.. sorry tiqah... tp sebenarnya... bukan dia malas.. da mmg tu dia.. kalau da dtg sakit rajinnya.. habis semua sepah d bebel... (>.<) termasuklah katil aku kalau x berkemas....
mira & kinah

mira pula... jenis yg suka shopping.. kaki mall... dan kalau dah study.. semua pun x peduli... kalau kami dah kantoi dkt2 exam, kami copy paste je la... time tu confirm tiqah akan jerit...

"woi... korg dah siap ke assignment hr tu?? bg la aku copy juga..."

akhirnya kami bertiga main copy paste.. tapi bukan selalu... bila dah terlupa.. mula la aksi nie... student.. x mungkin lari dari hal2 seperti ini....
tiqah

kinah pula antara geng kami juga... cuma kinah x tinggal dgn kami.. dia tinggal dgn family dia... kadang2 ke dia datang jenguk kami di bilik tu. kalau dia dtg.. mesti ada makanan.. (^.^') bab makan mmg kami num 1.. (-.-')

masa kami b'3 duk sebilik dulu.. kami selalu langgar peraturan hostel.. x boleh masak memasak dlm bilik.. kami degil.. kami seludup masuk dapur elektrik, periuk, dan mcm2 g... bila ada lect/warden dtg, kami sorok je la... mmg enjoy life in campus... lg2 klu dpt kawan 'gila2' mcm drg.
jojo
dlm bilik lain hal.. masuk kelas lg 1 hal.. semua pun 'gila2' juga... mummy flo yg dah berusia pn jd remaja semula bila masuk kelas...  kak anta lg la... nakal... hah... pointnya di sini......

drg semua kenal aku sekejap seja.. tp dlm masa yg sama... mcm2 perangaiku yg drg semua dpt lihat.. ada masa, aku akan manja dengan mereka... aku kdg2 ikut enjoy... kdg2 aku marah.. kdg2 aku majuk.. tp paling penting.. aku mmg manja.. maklum.. 'adik'... drg semua 'kakak'..hehe.. pejam celik pejam celik... da nak habis da zaman 'gila2' kita.... alam pekerjaan melambai2 sudah.... kita semua dah berpisah.. ada yg kembali ke kampung halaman.. (sepertiku).. ada juga yang duk merantau di daerah org...  

disini pun aku ada kawan baik.. bestie.... since d bangku sekolah.. shida.. junaini.. inah.. qiew...mira.. n ramai lg... 

thanks kamu semua.. sebab selalu warna-warnikan hari2 aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan