Jumaat, 12 September 2014

Hanya Kisah Biasa

           sedang aku asyik membaca news feed d laman facebook.. mataku singggah menatap gambar temanku.. Mira G. Dora... gambar little family in a happy house...
minda dan perasaan ku diketuk kenangan zaman persekolahan. Perasaan mula bercampur-baur.Begitu pantas masa berlalu.. Dia dan aku sudah pun bergelar isteri.... Dia bergelar ibu.. dan aku sebagai pemerhati d laman sosial.....

           (-.-') kenapa aku menulis sedikit formal? santai sahaja.... sedikit inspirasi bercambah d ruangan mindaku saat menatap gambar keluarga kecil itu. perasaan bahagia penuh bunga-bunga cinta singgah membenih dalam hati..


          terasa seperti baru semalam aku dan mira berlari berkejaran d koridor sekolah... (-.-') mmg x matang la aku dan dia masa tu... grrrr.... dan bersama seorang lagi temanku yg jelita.. zuraidah..... namun terpisah kerana jarak dan masa.... honestly... aku sgt merindukan zaman remaja dan gila2 bersama mereka... syg.. masa tak mampu berulang kembali.. namun begitu.. masa yg sdh berlalu harus d perbaiki hari demi hari dan yang mendatang.....td banyak ayat jiwang dlm kepala.. bila start update blog... grrr.. semuanya terbang melayang entah kemana...

2 ulasan:

  1. Says pun rindu zaman nakal kita dulu .. Huh .

    BalasPadam
  2. Says pun rindu zaman nakal kita dulu .. Huh .

    BalasPadam